Introduction

 Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hai gais. This is my first post (actually it's not my first blogpost, this blog has a lots of post but I deleted the old ones and change its name for a fresher vibes ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚). Mula-mula, aku nak namakan blog ni sebagai Blog Rakyat Marhaen since tujuan aku berblogging adalah sebab aku nak share lifestyle aku sebagai rakyat marhaen (walaupun ada certain daripada korang yang tak berminat pun nak tahu ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚). Tapi aku rasa nama tu agak awkwardlah walaupun aku memang dah biasa hidup dengan keadaan yang awkward-awkward ni. So I change its name to Catatan Mummy MM since I has two kids. The older ones is M******* and the younger ones is M***. Alamak, battery low. Esok aku sambung balik. So stay tuned (ala-ala macam Youtuber ler pulak ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚). Charger ada je kat bilik sebelah tapi aku ni jenis penakot nak mampos so aku rela tunggu esok.

Aku agak noob pasal editor baru ni. Tak tau macam mana nak save tanpa perlu publish so korang tunggu jelah second Introduction post esok ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

1 comment:

Mrs Pip said...

tak pa, tulis saja whatever yg dekat di hati kan.
catatan mummy mm ni pun nama dah menarik dah ni.